Hasret3449 Düzenli sancılarınız var en azından tekrarlatması gerekirdi. Benim ikinci sezaryen olacak düzenli sancılarım olduğu için 2 gündür hastanede yattım her an doğuma alınmak üzere. Henüz çıktım ve 35+5 deyim. 37. Hafta artık erken doğum değil en azından sancıları düşürmek için serum tedavisine başlayabilirdi. Bilemedim iki hamileliğimde de aynı süreci yaşamış biri olarak doktorunuza çok şaşırdım. Doğum başlasa suyunuz gelse çocuk doğum kanalına girse riske girecek.