Anonimanne344000 Kızlar zaten normal de 54 kiloydum 1 hafta önce 58 e çıkmıştım ama son 1 haftadır evimde değilim ve doğru düzgün yemek yiyemiyorum 56.75 e düşmüşüm bebeğime bişey olur mu lütfen cevap verin
Ayshababy Anonimanne344000 canım korkma bebege bişey olmaz daha dogru duzgun sizden beslenmiyor zaten cabik kilo almaniz sağlıksız olur burda 5-10 kilo bile veren var diyetisyenlen gebeli surduren var 20 haftalıkım hala 1 kilo aldim
Poyrazefeoz Anonimanne344000 hamilelikte kilo almadan zayıflamak iyi değil diye biliyorum ama bu haftalarda oluşan kusmalardan dolayı bende alıp vermiştim sonra son aylarda bomba gibi aldım bir şey olmaz endişelenme bebiş iyidir
Baby_B Anonimanne344000 ben 7 kilo vermistim kusarak bisey olmadi Alirsiniz zaten 22 den sonra Ama et tavuk sebze meyve peynir sut yogurt yiyin
Yildiizr Anonimanne344000 Hiçbir şey olmaz 🌸 20+2deyim ve sadece 2 kilo aldım. Çok iştahım yok, kendimi bildim bileli zayıftım. Bebeğim gelişmez ve büyümez diye korktum ama doktorum öyle bir şey olmayacağını söyledi. Hatta şu an haftasına göre biraz iri bile🤭
Anonimanne344000 Ayshababy çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
hamcokelek33 20li haftalara kadar bişey olmaz diye biliyorum. Bebek sizin depolarınızdan besleniyor. Ama sizin için sıkıntı olabilir halsizleşebilirsiniz :( bence en kısa zamanda bi kan tahlili verip demir b12 vs depolarınıza baktırın💖
Anonimanne344000 hamcokelek33 o haplarımı kullanıyorum hepsini doktorum 12 haftadan itibaren hepsini verdi çok teşekkür ederim ❤️
Ayshababy Yetgineslihan 15 haftaya kadar kusma şimdi mide yanmasi bide agır beslenmiyorum bebege kilo yapan şeyler yiyorum daha çok şukur 300 gram olmuş bile 1 kilo aldim oda tatlı yemeye başladim inşaallah fazla almam
Anonimanne344000 Yetgineslihan iştahım kesildi 20 günde 2 yakınımı kaybettim kendi evimde olmayınca da iyicw iştahım hepsi gitti malesef❤️
Anonimanne344000 Ayshababy kilo verilir bebek sağlıklı olsun da inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sizde🤲❤️
Anonimanne344000 Poyrazefeoz çok teşekkür ederim kilo aldım normalde 3 kilo ama son 1 haftadır rahat etmediğim bir yerdeyim buda iştahımı etkiledi o yüzden 1 kilo vermişim biraz korktum
Anonimanne344000 Ayshababy inanın elimden geleni yapıyorum ama çok zor dönemden geçiyorum ister istemez oluyor malesef ❤️