6 haftalık hamileyım idrar sonucumda kan çıktığı yani hematüri olduğu söylendi çok fazla kasık ve karın agrısı yaşıyorum agrılarım zaten uzun süredir vardı şiddetlendi. Bu durumu yaşayan oldu mu nasıl işlem uygulandı korktum açıkcası yarın kontrolum var neden sebep olduğuna dair bakılacak ama ben huzursuz oldum yaşayan oldu mu hiç bunu