Hanımlar merhaba 6 haftalık hamileyim henüz Dr kontrolüme gitmedim randevu tarihimi bekliyorum 2 gündür böbreklerim ağrıyor afedersiniz idrarda yanma vs yok sadece böbrek ağrısı var 2. Bebeğim olacak inşallah ilkinde hiç yaşamadım böyle bir ağrı bilgisi olan varmı sebebi ne olabilir tecrübe fikri almak istiyorum.