Poyrazefeoz ben ilk hamileliğimde Sedat bey’e gitmiştim ama boş gebelik olduğunu göremediğini söyledi ve okadar modumuz düştü ki sonra alttan muayene ettiğinde gördü bebeği sonra da yağlanma var dedi ama bizim mod düştü tabi sonra gitmeme kararı aldım oraya şimdi aktif hastanesine gidiyorum ilk oğlumuda orada doğurmuştum Aybala hanım da hiç memnun kalmadım ama oldu artık şimdi Gülcan hanıma gidiyorum çok memnunum aktif nekadar acaba bir sonraki gidişimde soracağım muayene 1400 ama