Esragenc38 Haftada kalbini dinlediğim ve herseyin gayet normal olduğu bebeğimin 7. Haftada yine kalbini dinledim ama kesesi küçük dedi doktor progestan yazdı ve bugun ilk defa kullanmaya başladım. Az once cok acik pembe renkli lekelenmem oldu. Böyle bir durum yaşayan var mı? Yani çok sıkıntılı bir durum mu bilemiyorum bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?