Anneler ben yeni öğrendim hamileliğimi 1 aylıkmış ve üstüne hemen hasta oldum ciddi ateşim çıktı ve istemesemde mecburen 4 kere parol içtim vajinamda be alt karnımda ağrı vardı ama şuan iğne batar gibi 10-15 snlik ağrılar sizce ilaçtan mı ? Bir de şiddetli öksürüğüm var alt karnım acıyor artık bir şey olur mu