Azrayy bence dikkat edin ve şu süreçten sonra özen gösterin. Herkesin bünyesi farklı. Ben düzensiz kullandım 2.gebeliğimde anomali yaşadım folik asit yetersizliğinden kaynaklı. Ama işte ben yaşadım sizde yaşarsınız ya da biz kullanmadık sorun olmadı demek yanlış. Bi kişinin iki hamileliği bile aynı değilken böyle genel yorumlar yapmak saçma. Siz kendiniz içinde dikkat edin. Umarım herşey güzelce ilerler.