Ecekizir Kızlar bat Ocak 20 genelde düzenli regl olurum fakat bu ay testler negatif kan negatif ama hala regl olmadım bu durumu yaşayan varmı?
Ayse71 Ecekizir benimde geçen ay 6 yünüm gecikti ama oldum ya yediklerimizden de içtiğimiz ilaçlardanda kaynaklanabiliyor 😊
umtbebe Ecekizir valla bende bat 18 di çok hevesliydim 19 unda oldum hayırlısı canım bidahaki aya İnşallah 🥹
Ayse71 Ecekizir kötü düşünme en son doktora gidersin adet söktürücü verir insan olmasını çok rahatsız oluyor
bebeklik1234 Bat günüm 1 gün geçti aşırı silik çizgi ile öğrendim bende inşallah hayırlısıyla olur sizinde ☺
Irem198 bebeklik1234 benimde bat 19du olmadım kaset testler erken gebelik testler silik çıkıyor ama kan 17 ocakta verdim 1.20 çıktı o zaman
Ecekizir bebeklik1234 kaset test erken test hepsini denedim hiç birinde silikte olsa bir işaret yok kör olacagim 😂 çizgi aramaktan
Ecekizir Irem198 bende dün test verdim 1.20 çıktı burda çok duydum geç dollenme diye düşünüyorum umarım öyle olur
Ecekizir umtbebe bu ay bende çok umutluydum fakat günüm de geçti hiç bir belirtim yok bebek yok düye düşünüyorum ama adet belirtilerim de yok bu ay