Kızlar sürekli iki tarafa yan yatarak yoruldum omuzlarım ağrıyor çok, sırt üstü yatmak iyi değil diyorlar, ben bunu ikinci bebeğimde öğrendim, ilk gebelikte uyuyordum diye hatırlıyor, valla uykularim kaçtı vücudum gergin çok, bunalıma giriyorum geceleri 🙁