Kızlar lütfen kızmayın burda birkac sinirli var anlayıssızlık etmeyin yani🤦🏼♀️🤦🏼♀️
15 haftalıgım Allaha cok sükür verilen nimetin farkındayım daha saglıklı olan sonradan daha rahat olan normal doğum diye öyle olsun istiyorum ama içim içimi yiyor ben nasıl doğurucam cok mu agrıyacak filmlerdeki gibi cıglıklar falan offff inşallah uzun sürmez ne bilim korkuyorum ya :( nasıl rahatlatıyosunuz kendinizi harbiden