Ilkinde her seyden tiksindim, hicbi seye asermedim tum dunyadan nefret ediyodum, evden cikarken bile binanin ici kokuyodu binadan da nefret ediyodum. Ikincisinde kendi pisirdigim kirmizi et ve kiymadan (baskasi yaparsa ya da hazirsa yiyorum mis kokuyo), yumurtadan, baliktan, tavuktan, sebzelerden, sigara kokusundan tiksindim; yani faydali seyler istemiyor vucudum. 18 haftaligim gecmedi tiksinmem.