Busg3 Büşra13, post:1, topic:49732, full:true yazdı Merhabalar belim ağrıyor diye at kestanesi kremi sürdüm sürdükten sonra düşüne bildim 10 haftalık hamileyim zararı var mıdır acil cevap verir misiniz?
Bino1 Ya nette kullanmayın diyorlar ama ben hamileliğşn başımda beri huzursuz bacak sendromu dolayı kullanıyorum bişey olmadı ağrı dayanılmaz oluyor çünkü :(