Kızlar ablamın belinde kasığında falan çok şiddetli ağrısı var, daha önce rahim sarkması riski vardı . Lavaboya gittiğimde elime vajinamda ceviz büyüklüğünde bişey geliyor diyordu . Biraz önce de sakız gibi bir şey düşmüş. Böyle bir şey yaşayan var mı ? İnternette rahim kanseri gibi şeyler yazıyor ama ne kadar doğrudur bilemiyoruz. Resim silindi ama uzayan bir sakız gibi düşünün