Senaybu 37+2 haftaligim bugün den beri sürekli aşağıya bir baskı ve hareket içinde o baskı yaptıkça böyle iğne batar gibi bir his oluşuyor doktora gidicem devam ederse tabi ki ama bu belirtileri yaşayıp doğuran var mı ?
Fatmaacylnn Senaybu benim ki de aynı özellikle sağ tarafıma bişey batıyo gibi 37+5 im bugün doktor kontrolüm vardı doktora sordum normal dedi 💕