EsoMom_ onu bilmiyorum ama benim de polikistik overım var bu ay inositol,magnezyum,d-c vitaminleri,çinko,omega-3 takviyeleri kullanıp ovulasyon testiyle takip yaptım dün hamile oldugumu ögrendim. Bu takviyeleri de hicbir kadın doğumcu söylemiyor bir diyetisyen önerisiyle kullandım