Yagmur0256 canım ben spinal sezeryan oldum.Naçizane tavsiyem genel olma,bebeğinle ilk kavuşma anın çok değerli,kendini bundan mahrum etme.Panik olcak durum yok inan🤗Beline iğne sokuyorlar canın acımıyor bile,sonra 5 dk sonra bebeğinle kavuşuyorsun.Spinal olmayı düşün derim🥰Hayırlı kolay doğum diliyorum