Alp2108ask
Bende 37 haftadayim hemen hemen sizinle aynı haftadayken enfeksiyonu farkettik ve doktorumun ilk dediği şey sadece erken doğumu tetikler başka bı zararı olmaz 🥲 şükür ben bı sorun yasamadim sizde iyi düşünün iyi olsun zaten doktorunuz ilaç desteği verecektir.benim idrarda biraz yanma ve akıntı sikayetim vardı antibiyotikle onlar kesildi ama enfeksiyon devam ediyor. Gebelik şekerim var o da enfeksiyonu tetikliyomus ondan kaynaklı düşmüyor olabilir dedi bugün . Bol su içmeye çalışın çok gecmis olsun 🙏