rr321rr aynı sorunu yaşıyorum. Belirtisi yokken tahlilde çıktı. Antibiyotik de kullandım ama sanki hala devam ediyor. Bazen çok hafif kaşınma hissediyorum. Bir de akıntı oluyor kokusuz şekilde. Sürekli çamaşır değistiriyorum ütüleyip. Bir de her gece yatmadan mutlaka belden altimi ılık suyla yıkıyorum. Yarın sağlık ocağı hamile takibi için çağırdı. Kan alacakmış. İdrar testi de isteyeceğim. Bir iki gün sonra da kendi doktoruma kontrolüm var. En azından sonuçlar da çıkar ona göre yönlendirme yapar