Kızlar bugün vajinamda kaşıntı vardı 5 haftalık gebeyim bugün afedersiniz duşta da temizliğimi yaptım jiletle bi kaç saat sonra tuvalete gittim peçeteye silerken o kadar küçük ki bahsettiğim küçüklük noktadan bile küçük kan geldi bi kaç kez geldi ama baya baya küçük zor görünüyor ödüm koptu acaba düşük mü yapıyorum öyle midir falan çok korkuyorum ilk gebeliğim bahsettiğim kan ciddi söylüyorum çok küçük ama bende tecrübesizim aşırı korkuyorm vajinamın içine baktım her hangi bir kan yoktu çoğu defa da kontrol ettim