Evet kızlar bende doğurdum her ne kadar bebeğim küvözde olsa da burdan yazıyorum sizlere öncelikle benim ikinci sezeryanımdı 34+2 ile acil sezeryana alındım bebeğim usgye göre 38 haftayla uyumlu gözüküyor Nstde sancı çalınca direk sezeryana alındım sondadan çok korkuyordum inanın rahattı ameliyata girdim çok paniktim anestezi doktoru geldi hiç hissetmedim ameliyat başladı ben sürekli dua okudum sureler okudum vallahi hiç hissetmedim bile inanın ilk ameliyatımda krizler geçirmiştim aynı şeyleri haşamaktan çok korktum ama tecrübe olunca daha rahat geçti sizde korkmayın ve duanın gücüne inanın