Rmysgndgms Kızlar ben bu ay doktorum ile yumurta takibi yaptım 8 Ocak gece çatlatma iğnesi oldum bat 24 Ocak, bu sabah dayanamayip beta HCG testi verdim 3.28 çıktı sizce yükselir mi?
GEBES3 Rmysgndgms yükselme ihtimali var böyle düşük öğrenip sonra yükselenleri okumuştum bekleyip 2 gün sonra yine aynı yerde kan verin yükseliyorsa vardır inşallah da vardır haberlerini bekliyorum 🫠🫶🏻