Nur230198 Kızlar kaçıncı haftadasınız ve kaç kilo aldınız?.ben hızlı kilo alıyorum galiba 18 haftalığız şuanda 6 kilo aldım . 56 kg ulaştım .doyma hissi yaşamıyorum hep açım.kontrol altında tutmak için önerileriniz varmıdır
richgirl10 Nur230198 tatlıdan uzak durun. Ben tatlı yüzünden sadece 1 ayda 4 kilo aldım. Sonra kendimi tuttum. 20 günde 1 kilo almaya başladım. Bende sizin gibi doymuyordum ama psikolojik bu durum
Paronayanne Nur230198 canım ilk başlarda bir anda alınıyor kontrol altında tutmak için çok az yiyordum bebek hiç kilo almamıştı. Ekmeği kes ama diğerlerinden bolca ye demişti doktorum böylece ben değil bebek almaya başladı. Kafama göre diyet sakın uygulama
Bktakdmr Nur230198 bende 17. Haftadayım 5 kg ye yakın aldım ama şunu fark ettim dikkat edince biraz kilo almam durdu geceleri yemeye başlayınca 2 haftada 2 kg aldım bi anda. Gündüz çok önemli değil yakıyoruz yediklerimizi tabi yine aşırıya kaçmamakta fayda var ama gece yiyince gerçekten kilo alma hızlanıyor.. bu konuya dikkat edin en azından belki daha az kilo alırsınız
kubyus Nur230198 bende 22+2 yim 8 kg aldım resmen ellerim ve ayaklarım ödem toplamaya başladı bende karbonhidratı kesemiyorum malesef bir gün dikkat etsem diğer gün kaçırıyorum yürüyüş yapmaya başladım
Cgdgd 18 haftaligim sebze ve protein yiyemiyorum paso ekmek hamurisi tatli, 6 kg almisim. Saglikli beslenebilsem keske :(
Nur230198 Cgdgd bende öyleyim tavuk ve etten iğrendim yiyemiyorum 🥹bu sefer karbonhidrat daha ağırlıklı tükeniyor
Nur230198 Paronayanne karbonhidrat tüketmemek lazım haklısın ekmek özellikle çok şişiriyor .şimdiden böyleysem son aylarda çok daha kilo almaktan korkuyorum🥹
Paronayanne Nur230198 verirsin Allahın izniyle canım ben 33.haftada doğum yapmıştım ona rağmen 16 kilo aldım beklesem 30 olurdu heralde o kadar dikkat etmeme rağmen düşün 63le doğuma girdim şuan 50 kiloyum hepsi bir anda gidiyor
Nur230198 Bktakdmr evet haklısınız gece yiyince eritmek çok daha zor oluyor en güzeli akşam 6-7 den sonra bişey yememek sanırım öneriniz için teşekkür ederim deneyeceğim bunu.😇🧡
Mrvemr3449 Bende 51 kiloyken hamile kaldım şu an 66 kiloyum 33. Haftalık oldum şu an durdu fazla kilo almıyorum ama başlarda hızlı aldım bende
Nur230198 Ewy inşallah hedeef kiloyla kapatırsınız hamilelikte insanın metabolizması gerçekten yavaşlıyor . 🥹 kubyus kesinlikle bende aynı şimdiden ödem olmay başladı bol su içsemde faydası yok gibi🥹
Ewy Nur230198 19. Haftam 4 kilo almışım. Zaten normalden fazlaydı kilom. Hedefim 6. Aya kadar +2 ile devam etmekti. Evdeki hesap çarşıya uymayacak gibi.
zgrgmz 37+4 olduk +11 kilo aldım bu süreçte çok az kaldı bebeğimizin gelmesine 39 ncu hafta gelicek dıye beklıyoruz ortalama 10 gün kaldı 🌸🥰