herseyyorucu Merhabalar geçen yıl açık endometriozis ameliyatı geçirdim şuan kist vs gözükmüyor 2 aydır bebek deniyoruz bir gelişme yok sizce henüz erken mi yoksa doktora gitmeli miyim? Bu şekilde bebek sahibi olanlar bakabilir mi?
Meltem2910 herseyyorucu ben bundan 3 sene önce olmuştum ameliyat 1.5 senedir evliyim gittiğimde kistimin tekrar ürediği söylenildi çocuk düşünmem gerektiğini söylediler amh yani yumurtalık rezervim ameliyattan dolayı azalmıştı ama şuan 6 aylık ikizlere hanileyim
herseyyorucu Meltem2910 çok sevindim adınıza gerçekten sağlıkla kucağınıza alın minikleri inşallah bana da dua edin olur mu ♥️
Meltem2910 herseyyorucu amin inşallah ederim tabiki sizinde tez zamanda olur insallah umudunuzu kaybetmeyin ben tam kaybettiğim zamanda hamile kaldım çünkü 🥹