Ben ovulasyonla yumurta takibi yapıyordum zaten.Yumurtlamadan 10 gün sonra şiddetli bel ağrısı yaşadım ama adetin ilk günü gibi bir ağrı.Göğüslerde yanma ve şişlik vardı.Dedim ya yumurtlamayı yanlış yaptım adet olacağım ya da hamileyim.Dayanamayıp bel ağrısının ertesi günü normal kaset test yaptım negatif çıktı.Dedim olsa çıkardı heralde ama 3 gün sonra da adet olmayınca tekrar ilk idrarla kaset test yaptım ve silik çizgiyi görünce kan verdim :) yumurtlamadan hesaplarsak daha 2 haftalık hamileyim :)