Canoski_1 17+6 hamileyim şu zamana kadar 4 kilo aldım acaba normal mi ilerliyorum yoksa daha da dikkat etmem gerekir mi?
betulyildizz Canoski_1 18+3 haftalık hamileyim yeni bir kilo aldım 🤭😂herkesin normali farklı tabi ki ama yine de dikkat edin bence
Mry2020 Canoski_1 17+1 ben de 4 kilo aldım hatta belki beştir bilmiyorum hiç kusmam olmadı genelde yedim o yüzden aldım ilk çocuğumda 15 kiloyla bitirmiştim bunda da öyle olur diye düşünüyorum
Canoski_1 betulyildizz ya işte bazen nefsine hakim olamıyor insan yiyesi geliyor ama bir ara çok hareketsizdim kanama olayım vardı o yüzden o ara almış alabilirim kiloları da 🥹
Canoski_1 Mry2020 evet benimde kusmam olmadı sadece bulantı biraz çektim başka yok belkide yedim diye aldım bende