mucizegebee Yarın sağlık ocağına tetenoz aşısı olmaya gideceğim aile büyükleri çocuğa birşey olur deyip duruyorlar beni korktuttular ne yapacağımı şaşırdım zaten riskli hamileyim daha önce 3 düşüğüm var korkuyorum
Dlr13 mucizegebee ben iki dozuda oldum şükür bir şey olmadı kötü düşünme kimsenin dediklerini de takma
Cihangir09 mucizegebee aslında riskli gebeliklerde çoğu doktor önermiyor mesela benimki onermedi yaptirmadim doktorunuza danıştiniz mi
tazebiirannee mucizegebee ilk gebeliğimde yaptırdım bunda yaptırmam heralde 5 sene süresi var diye biliyorum. sadece 3 gün çok ağrı yapıyo kolda bebeğe bi şey olmaz Allah izniyle kimseye kulak asma
user2524 Tetanoz canlı aşı değil hiçbir yan etkiside yok. Sağlık ocağındaki ebe size zaten bütün bilgileri verir ayrıca kendi doktorunuza sormalısınız doğrusunu o bilir
Minekaya99 Tetonoz aşısının bebeğe zarar vereceğini zannetmiyorum bende düşük sonrası gebelikte oldum bi sıkıntı olmadı sadece kolda ağrı oluyor oda normal yani korkmayın içiniz rahat olsun.🙂
Aleyysss000 Aile büyükleri daha bundan sonra bir sürü şeyde konuşacaklar böyle. Sağlıklı olan bilgileri onlardan alamazsınız en doğrusunu doktorunuz bilir.
mucizegebee @tazebiirannee 10 sene süresi var dedi doktorum inşallah ağrıdan gelip geçsin zaten hergün iğne vurunuyorum o acıya alışığım
tazebiirannee mucizegebee normal iğne acısı gibi değil maalesef ben kolum koptu sanmıştım 😄 inşallah sizin öyle olmaz
Svlmsb mucizegebee Bugün oldum hiç bir sıkıntısı da yok sadece kolda hafif ağrı oluyor oda normal yani
Nessee34 Doktorunuza sormanız kafanızı daha cok rahatlatabilir ama ben oldum 2 doz olmak gerekıyormus saglık ocagındaki ebe ole soyledı canım