AdaEcem Balbebek012 benm 2. De 5 dikiş vard içteki dikişler enfeksiyon oldu, neyse ki erkenden farkettm antibiyotik kullandm. 2. Her açıdan zor oldu. İnşallah 3. Kolay olur, sağlıkla doğsun yavrular🤲
Balbebek012 06Pembemavi80 daha 26.haftadayım sadece merak ettim 🫣 ikinci doğumda 3 dikişim vardı . Dediğiniz gibi belki daha kolay olur benim için 🩷