Beril16 Kızlar merhaba, Sizce bebek odası perdesini tül olarak uzun mu yaptırmalıyım yoksa kısa mı? Uzun modern duruyor. Kısa da kullanışlı oluyor. Uzun olunca çocuk sürekli üstüne basar diye korkuyorum 😀 Sizin düşünceleriniz nedir 🌸
Baby_B Beril16 bende alacagim subatta😀 Petegin önünde olacagı icin biz kisa dusunuyoruz Yanina 2 fon alicam fonlar uzun olur Tül kisa olucak Hem odanin iyi isinmasi icinde iyi olur diye dusunuyoruz
heycanlianneadayi Baby_B tamda o konu takiliyo kafama şuan tulumuz kısa oda yaparken uzun tül almalimiyiz yoksa kısa tule fon olurmu