Kızlar merhaba 26 haftalık bir gebeyim , sosyoloji lisans mezunuyum fakat atama olmadığı için düz memurluktan sadece genel kültür yetenek hazırlanacağım , fakat internette net bilgi yok hangi yıl gireceğim ben . Ve bu süreci hamileyken geçirenler var mı?