Slmlar son adet tarihim 14 Aralık ama o ay enfeksiyonum vardı ilaç tedavisi gördüm.Ve daha sonra tetkik amacli gittigimde değerlerimin hepsi temizlenmisti çok şükür problem yoktu ve o günden bu gene korunmasiz devam ettik bugün 21 Ocak hâlâ adet olmadim 3 gün önce test yaptım negatifti annem bekle dedi bekliyorum ama kafama şüphe girdi değerlerim temiz olmasına rağmen hormonal bı gecikme mi sizce yoksa gebelik belirtisi mi gcen hafta özellikle çok fazla kaşık ağrısı ağızda metalik tat gece acikmasi baş dönmesi falan da yaşadım ama iki gündür daha iyi gibiyim sadece bolca halsizlik gelip gidiyor testi yarın yeniliycem ve kan testi de vericem size de sormak istedim ilk gebeliğim olacak tecrübeli annelerden yorum bekliyorum sevgiler 🫂❤️