Benim de oğlum 35 aylık perşembe günü doğumum var bu hamileliğim çok zor geçti bulantı halsizlik,sürekli uyuma isteği çok şükür bitirdik bende doğumdan aşırı korkuyorum ilk doğumum zorunlu sezeryan olmuştu oğlum makat gelişti şimdi aşırı panik haldeyim 😒