aysenurx ayakta olmam gereken durumlarda oturur vaziyette oluyordum nasıl tarif edilir bilemiyorum. secde için ben zorlanmamistim aynı şekilde yapıyordum ama rüku için hafifçe eğiliyordum oturduğum yerde. Bilemiyorum herkesin zorlandığı hareket farklı olur, siz nasıl rahat edersiniz. Ve ben şunu da bilmiyorum, oturarak nasıl kılınır diye araştırma yapmadım, mesela ananem filan yaştan dolayı oturarak kılıyordu, etrafımda gördüğüm gibi yaptım, oturararak kılarken ekstra dikkat edilecek bir durum varsa bilmediğim, yanlış bir şey söylemiş olmayayım,