Canım gebeliğin en başından beri var bende. Şu an 29.haftadayım ve doktorum hiç ilaç vermedi idtar tahlili kültürü veriyorum her ay bişey çıkarsa idtar yolu için tek kullanımlık veriyor ama akıntı için de normal diyor rengi beyaz benimkinin ve kokusu yok. Her zaman iç çanaşırı değiştiriyorum kilotları kaynatmada yıkıyorum ütüleyip giyiyorum sende böyle yapabilirsin