Ewy Kızlar 19+3 olduk. Hiç hareket hissetmedim. Ama sanki çoğu kişi hareketleri hissetmiş. Doktora gitmemek için zor duruyorum. Benim gibi olanlar var mı?
Ewy Kahvesever12 İlk hamileliğim tedirgin oldum. Yorumlarda 17-18 de daha çok hissetmeud başlamışlar. Dedim bir sorun mu var acaba😅 içim rahatladı.
Kahvesever12 Ewy Benimde ilk.Kişiden kişiye değişiyor gerçekten ultrasonda çok hareketliler zaten daha 300 gram civarı şuan. 20. Haftamda bir gün otururken 4-5 kere üst üste attı o zaman tam anlamıştım iki canlı olduğumu.32 deyiz şuan geceleri uyutmuyor
dunnobeck Ben 19.haftanın son gününde hissetmiştim diye hatırlıyorum ama bu kişiden kişiye değişir bence telaşlanmayın
Mercannnnnn Haftanın sonlarına doğru hissettim hatta doktora söylemiştim öncesinde hissetmiyorum diye. hareket ediyor ama bağırsak hareketi sanıyorsundur emin olamıyorsundur demişti gerçekten o gün hissetmiştim😀
Ewy Mercannnnnn Mercannnnnn ben de gerçekten anlamıyor muyum acaba diyorum. İçimi rahatlattınız. erkek cinsiyeti bir de diyorlar daha erken hareketi hissedilir.
ayse5487 Ewy ben de çok geç hissettim 24 te filan bence normal sizin 34 oldum hala bile çok hissetmiyorum