staRmama Gkce27 benimkinde en başından beri vardı hafif şişlik ama sonradan olduysa bence kontrol ettir
Gkce27 umrumdadegil benimde doğumdan sonra baya bir kabarık kaldı ama sonradan düzelmişti şimdi acıyor ve kabaronca bir sorayım deidm
Gkce27 staRmama başta kabaroktı zamanla düzeldi şimdi tekrar kabardı birkaç kere büyük kızımı kucağıma aldım ondan sonra oldu