Kızlar 3 gün önceydi kontrolüm herhangi sancım açılmam vs yok ,ama az önce karnım semsert oldu bir yere toplandı yamuldu resmen karnım 3 dakika filan öyle durdu düzeldi ve hareketlerini vajinamda hissediyorum .
Sizde yaşıyor musunuz? Bu arada bebek kanalda dedi doktorum normal doğumu bekliyoruz 🤷🏼♀️