Mervehuseyin Bende 7 haftalık hamileyim keseyi gördüm kalp atışı için bir haftam var aynı şekilde benimde karnım ve kasıklarım özellikle sağ kasık fazlasıyla ağrıyor akşam üstü kıvrandım resmen umarım çabuk geçer. Kanama yoksa normal diyorlar rahim kendini hazırlıyor büyüyor falan yazıyor.