Gmzzz Benim göbeğim inmiş halk arasında göbek göğüsten 4 parmak asagida bir haftaya dogurursun dedikleri asamadayim. Bebek genelde sağ tarafta toplanıyor. Pek bı ağrım sancım yok. Bazen başı kanalda diye yürürken kalkarken uzanırken zorlanıyorm. Sizce ne zaman dogururum 🤣
mahirsmom Gmzzz 36+4 benim bugün nstde çok ufak bir sancım çıktı ama doktor normal artık dedi kafası da aşağıda oğluşun hamileliğe bağlı ağrı sızı yok ufak ufak gün içinde vajinaya olan saniyelik batmalar hariç ama salgına yakalandım sanırım boğazım kaşınıyor bir haftadır ne yaptıysam kurtulamadım öksürmek istemiyorum artık 🥲
helloandhello Gmzzz benimde indi kasılmalar var ara ara geliyor gidiyor sancılanıyorum bakalım beklemedeyiz 🙈
Gmzzz mahirsmom ılık su bı şeker kaşığı pekmez üç beş damla limon. Keser öksürüğü. Yada sıcak suya mandalina kabuğu 5 tane karanfil çubuk tarçın at suyun ılımasinı bekle 15 dk sonra ic
Fatmaacylnn Gmzzz 37+5 dedikleriniz bende de var doktor normalde çok beklemez doğar diyodu bugün 40 kadar beklicek gibi dedi😄 sancım ara ara oluyor benim de vajinada çok baskı var bide
-Anonim-1 Gmzzz ay benimde 36+5 deyim bugün karnımin indiğini söylediler dikkatli bakınca bende farkkettim sağ aşağıya doğru hep baskı ağrı var belim ağrıyor onun disinda bakalım ne zaman gelir çok merak ediyorum 🥰🙏
Gmzzz -Anonim-1 sırt ağrılari için YouTube de çok kısa etkili hareketler var ben aylardır hergun yapıyorm bu yüzden çok şükür sırt ağrısı falan çekmiyorm . Sadece kalça kemiğimde sızlama var oda artık doğuma hazırlıyor kendini kemikler
-Anonim-1 Gmzzz aslında çok fazla egzersiz yaptığım için mi diye düşünüyorum artık birde üstüne ev iside eklenince iki katı oluyor gibi. Suyu biraz azalttım onunda etkisi olur mu diye düşünmüyor değilim
Boncuk15 Bende 34 teyim kontrole gittim doktor bebek inmiş dedi 5.ktta olması gerekirken 3 inmiş öyle düşün dedi çok dikkatli ol bol su iç ve dinlen dedi
Evrimnbe Gmzzz 36+3 deyim. Akşamları nefes darlığı yaşıyorum sırt ağrım var genel durumum iyi şuanlık pilates topumu şişirdim zıplıyorum doktorum her ne kadar sezeryan olarak görse de bebeğin kilosundan sebep ben normal istiyorum kendimi hazırlamaya başladım. 35+6 da 3335 grdı sizinkiler kaç kilo
damla158 36+0’dayım bebek ters duruyor ama 1cm açılmam vardı pazartesi günü sabah tekrar kontrole gideceğim yatışımı yapabilir doktor hazırlıklı ol demişti, kilosuda düşük demişti umarım sağlıkla doğar.