Carpediiem 37+4 deyim ilk gebeliğim ve tuvaletim yok aslında ama varmış gibi o rahatsızlık var üstümde yaklaşık 2 saattir neden olabilir doğum başlasa sancım olır ama yok
gokgok34 Carpediiem doktor bana bebek doğum pozisyonuna girerse öyle bir his oluşur demişti. Halk dilinde göbeğin düşmüş derler ya ondan olurmuş :) doğum yaklaşıyor yani korkma❤️
BusrAsil2019 Carpediiem vala canikom en net doğum belirtisi kakan geliyor hissi yalancı sancı da böyle bir his olduğunu asla sanmıyorum ben