YaseminSerhat Arkadaşlar 15. Haftamdayım kontrollerime Eskişehir Özel Ümit Hastanesinde devam etmek istiyorum fakat doktorları hakkında hiç bir bilgim yok. Memnun olanların tavsiyesini almak isterim. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Teşekkürler♥️
Eda0509 YaseminSerhat bende Eskişehirdeyim ama oraya gitmiyorum canım yunus emreye gidiyorum. Çokta memnunum
Selinpol YaseminSerhat ben de doktor değiştirerek Batıkent Murat şenola geçmiştim iyi ki geçmişim o kadar memnunum ki doğumuma çok az kaldı verdiğim en iyi karar diyorum 😊
Shylkyc Benim Abdurrahman Akçay'dı 10. Haftama kadar. Ümit vişnelik'te Mesut Taşkeli'yi keşfettim ve hakkında çok iyi şeyler duydum. Gerçekten 2kat ilgili, sakin, uzun uzun anlatıp ilgilenen bir doktor. Tavsiye ederim. Çok memnunum. YaseminSerhat