Bebek hareketleri nasıl arkadaşlar
EDS gun icinde hissetsen yeter Sabah oglen aksam gibi Ben o sekilde takip ediyorum 31+4 deyim
Düzenli mi arkadaslar
Gün içinde hissediyorum ama kqc kez olduğuni saymıyorum saymali miyim
EDS benim doktorum saymami önermedi Hareketler gün icinde olsun yeter dedi