Bilgesado 17+3 hamileyim oğlumuz olacak rabbimin izniyle doğum için özel hastane düşünüyorum birde duyumlarıma göre özel hastanelerde sezaryen doğum daha çok oneriliyormus ama ben normal doğum istiyorum bilginiz varmı bu konu hakkında 😊
Unzile31 Ben de Konya’da Doğum yapıcam ilk doğumum normal doğumdu sırf normal Doğum istediğim için devlette yaptım doğumumu şimdi Konya’da özel bi hastanede normal Doğum yapmak istiyorum bakalım Tülin hanımı önerenler oldu akedemi Meram’da onu deneyeceğim bi muayeneyi