ylmzdry0 https://share.icloud.com/photos/0c2JZ_TY72DFomutHxatUpBig 2 gün önce bu testi yaptım silik cıktı arkasından 3 test daha yaptım negatif çıktı başına böyle bişey gelen var mı adetime 5 gün var
Sahraer34 ylmzdry0 benim başıma geldi adetin günü geçtikten 1 hafta sonra dene eğer pozitif çıkarsa hemen kan ver bence canım o zaman belli olur bnde böyle yaptım :)
Mommysangels ylmzdry0 Adetinin geçikmesini bekle ozaman canım en iyisi. Bu hamilelik testi için cok kişi yanlış gösteriyor diye şikayetci diye biliyorum. Allah gönlünüze göre versin💕