Aysenur_0046 Tubaca bende ilk kızım da olmuştum sağlık ocağı bi toz vermişti onu içmiştim oranı temiz tut canm bi temiz atlet parçası falan yap katla ütüyle ılıt koy etin yanmayacak şekilde
EDS Benim de idrar yolu enfeksiyonum var aylardır geçmedi antibiyotik kullanıyorum ama geçmiyor kulturumde temiz çıktı