Kızlar 8 haftalık hamileyim lakin bebeğim hiç gelişmemiş kalp atışlarını duymadık hiç. Geçen hafta da 6 haftalık görünüyordu bugün tekrar gittim hala 6 haftalık. Doktor kürtaj yapalım istersen dedi ama ben bekleyip kendim düşürmek istedim. Sizde tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Şimdiden hepinize teşekkürler.