Kızlar 5+6 haftalık hamileyim perşembe kese için kontrolüm var. Ama 5 gündür ağır gribim öksürük 39-40 seyredip düşmeyen ateş ile influenza olduğuma eminim. Sadece parol içiyorum ama düşmüyor bol şu içmeye çalışıyorum. Uyku yok , portakal mandalina, ıhlamur, sıcak suya bal limon ile uğraşıyorum önceki gün acile gittim parol serum takıldı işe de yaramadı tabi , yaşayan var mı şu an bile ateş 39