caglaoztrk Haftasına göre birazcık kısaymış oğluşumuz, ben de eşim de kısayız acaba ondan mıdır bu minikliği 😅 normalde bu haftalarda 40cm falan olması gerekiyormuş sanırım bizimki 37cmmiş 😅
Baby_B caglaoztrk 28+6 da 40 cmdi Ama bizim genetigimiz uzun Genetiginizle ilgili olabilir🥰 Simdi 31+4 deyiz bakalim bebis nasil Persembe gidicem
isimsizdir caglaoztrk ayy bende 33 haftalıkken gittim doktor 38 cm dedi vede normalmiş neresi normal baya kisa
Eylul41 caglaoztrk anne babanin genetik ozellikleride etkilidir. Benim oglan 29 da 38.5 cm di simdi 30+5 oldum muhtemelen 39.5 falan olmuştur bizdede ben kisayim 1.56 yım babasi uzun. Onemli olan saglikli ve zamaninda doğması her bebekte illaki farklilik var bu haftada cok tombik bebekelrde var.mesela benimki zayif minyon 😀
yeni_anne2 Baby_B benim kızım da 28 hafta da 40 cm denildi bizim baba uzun ona çekti galiba 😂🌸 ben pek uzun degılım 🤣
caglaoztrk isimsizdir her doktorun değerlendirmesi farklıdır belki ya benim arkadaşım 44cm doğurdu bebişini onlarda eşiyle kısa boylular 😅
isimsizdir caglaoztrk yok benle eşim uzunuz kızım bile yaşıtlarına göre uzun doktor 38 deyince ben şaşırdım ama inşallah uzun doğar