Fraublt-31111 geçmiş olsun öncelikle kolay bir durum değil insan hemen bağlanıyor Allah sabrını versin, en az 3 ay beklemen senin ve bebeğin için daha sağlıklı olur art arda kalınan gebeliklerde folik asit düşük olabiliyor o zaman da bebekte başka hastalıklar çıkıyor , zaten hamilelikten en az 3 ay önce de başlanması gerekiyor folik asidin