Alpmom__ Bebeğimi iki saatte bir emziriyorum olduğu kadar tabi . Sütüm öyle aman aman yok malesef . Sabah meme doluysa akşama boşalmış oluyor . Sarılık da olduğu için ekstra mama takviyesi de yapıyorum yoksa doymuyor çocuk ve bağırıyor . Hiç 3 saati bulmadık . İki saatte bir meme + mamayla beslememe rağmen sürekli aç gibi davranıyor . Yalancı memeyi bir emişi var şappırdatarak . Kucağıma aldığımda direkt kafasını memeye çevirip emme hareketi yapıyor ve dili dışarda . Bu da bu çocuk aç mı diye düşünmeme sebep oluyor 😔 Yaptığı şeyler normal mi ? Yoksa bebeğim gerçekten aç mı ?
sacmalamakizim Alpmom__ Kaç günlük canım bebeğin, benimki 1 aylık doktor 3 saatte 1 beslenmesi lazım demişti, bazen bebekler güvende hissetmek içinde memeyi istermiş, emzik verin tutuyorsa.
denizin__annesii Alpmom__ yeni doğan bebek sarılık riski olduğu için 30 dk bir emzirme lazım en fazla 1 saat arayla emzirin lütfen onlar bebek çabuk doyar çabuk acikirda o yüzden sık sık emzirin hem sütünüz artar hemde bebek doyar sarılık riski olmaz benim de oğlum sarılık geçirdi emzirerek atlatik kızımda tekrar sarılık oldu onuda emzirme ile atlatik çok şükür hastanelik bı durum olmdi yani ama sık sık emzirin lütfen